A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Кролевецький ліцей №6 Кролевецької міської ради

Поради батькам

          

Поради батькам у подоланні мовленнєвих порушень

Шановні батьки !

1. Пам’ятайте, ваша допомога дуже потрібна дітям.

Вона повинна бути систематичною і грамотною .

2. Займайтеся з дітьми під контролем логопеда, урахуйте його поради, інтереси і бажання дітей. Не забувайте про їхній вік і особливості пам’яті, мислення, уваги.

3. Показуйте дітям правильну артикуляцію «важких» звуків. Пропонуйте їм чітко і виразно повторити за вами звук, слово, фразу. Чималої уваги потребує робота щодо введення звука в мовлення, навчання дитини правильно вживати звук у словах, фразовому мовленні, а пізніше грамотно будувати речення, висловлювання, невеличкі зв’язні розповіді за запитаннями, певними малюнками.

4. Правильно використовуйте рекомендований вам ігровий та різноманітний дидактичний матеріал. Заучуйте з ними напам'ять скоромовки, чистомовки, віршики, учіть уважно.

5. Прислухайтесь до порад логопеда та його настанов. Знайомтеся з методичними рекомендаціями щодо виправлення наявного мовленнєвого порушення.

6. Будьте коректними і доброзичливими. Пам’ятайте: перед вами – діти, маленькі особистості, які чекають на вашу допомогу і потребують особливого розуміння.

7. Не забувайте, що ваша похвала – поштовх до успіху.

Хай щастить вам у досягненні

поставленої мети!

 

Особливості розвитку ігор з водою для розвитку мовлення дитини

 

Ігри з водою – це театр, сфера творчої діяльності дитини де розвиваються комунікативні та мовленнєві здібності дітей. У них виникає потреба в мовленнєвому спілкуванні. Завдяки воді закріплюються мовленнєві навички.

· Ігри підсилюють бажання дитини розмовляти, забуваючи про свій недолік, Дізнаватися нове, працювати самостійно; допомагають виховувати допитливість, формувати здатність до спостереження і навички дослідницької діяльності;

· розвивають тактильну чутливість як основи «ручного інтелекту», навчають дослухатися до власних почуттів;

· сприяють гармонічному інтенсивному розвитку всіх пізнавальних функцій, мовлення і моторики;

· удосконалюють наочно-ігрову діяльність, що надалі впливає на сюжетно-рольову гру, розвивають навички соціального партнерства; формують комунікативні та особистісні якості;

· створюють сприятливу основу для розвитку емоційної сфери дитини;

· формують вміння діяти за словесними інструкціями.

 

Матеріали для ігор з водою:

Пластмасові та гумові іграшки(за лексичними темати);

предмети з різних матеріалів;

склянки, пляшки з кришками, баночки, відерця, формочки для льоду;

ложечки, сита,щіпці, піпетки, сачки;

гумові й поролонові губки тощо.

Почати гру можна з використанням казкового персонажа – Капітошка, Черепашка, Морська зірочка, Дельфін, Крапелька та інші.

 

Дата: від до Скинути

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора