11:44 29.02.2024
Критерії оцінювання навчальних досягнень
Додаток 2
до Критеріїв оцінювання
навчальних досягнень учнів
(вихованців) у системі загальної
середньої освіти
Наказ МОН України від 13.04.2011
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ
(7-11 класи)
Рівні навчальних досягнень |
Бали |
Вимоги до знань, умінь і навичок |
І. Початковий |
1 |
Учні розрізняють об’єкти навчання |
2 |
Учні відтворюють незначну частину навчального матеріалу, мають нечіткі уявлення про об’єкт вивчення |
|
3 |
Учні відтворюють частину навчального матеріалу; з допомогою вчителя виконують елементарні завдання |
|
ІІ.Середній |
4 |
Учні з допомогою вчителя відтворюють основний навчальний матеріал, можуть повторити за зразком певну операцію, дію |
5 |
Учні відтворюють основний навчальний матеріал, здатні з помилками і неточностями дати визначення понять, сформулювати правило |
|
6 |
Учні виявляють знання і розуміння основних положень навчального матеріалу. Відповіді їх правильні, але недостатньо осмислені. Вміють застосовувати знання при виконанні завдань за зразком |
|
ІІІ. Достатній |
7 |
Учні правильно відтворюють навчальний матеріал, знають основоположні теорії і факти, вміють наводити окремі власні приклади на підтвердження певних думок, частково контролюють власні навчальні дії |
8 |
Знання учнів є достатніми. Учні застосовують вивчений матеріал у стандартних ситуаціях, намагаються аналізувати, встановлювати найсуттєвіші зв’язки і залежність між явищами, фактами, робити висновки, загалом контттролюють власну діяльність. Відповіді їх логічні, хоч і мають неточності |
|
|
9 |
Учні добре володіють вивченим матеріалом, застосовують знання в стандартних ситуаціях, уміють аналізувати й систематизувати інформацію, використовують загальновідомі докази із самостійною і правильною аргументацією |
ІV. Високий |
10 |
Учні мають повні, глибокі знання, здатні використовувати їх у практичній діяльності, робити висновки, узагальнення |
11 |
Учні мають гнучкі знання в межах вимог навчальних програм, аргументовано використовують їх у різних ситуаціях, уміють знаходити інформацію та аналізувати її, ставити і розв’язувати проблеми |
|
12 |
Учні мають системні, міцні знання в обсязі та в межах вимог навчальних програм, усвідомлено використовують їх у стандартних та нестандартних ситуаціях. Уміють самостійно аналізувати, оцінювати, узагальнювати опанований матеріал, самостійно користуватися джерелами інформації, приймати рішення |
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З ФІЗИКИ
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З ФІЗИКИ11:39 29.02.2024
11:39 29.02.2024
Критерії оцінювання з історії в 5-6 класах НУШ
Критерії оцінювання з історії в 5-6 класах НУШ11:37 29.02.2024
Критерії оцінювання результатів навчання учнів у мистецькій освітній галузі
Критерії оцінювання результатів навчання учнів у мистецькій освітній галузі11:36 29.02.2024
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З ОСНОВ ЗДОРОВ'Я У СИСТЕМІ ЗАГАЛЬНОЇ ОСВІТИ
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З ОСНОВ ЗДОРОВ'Я У СИСТЕМІ ЗАГАЛЬНОЇ ОСВІТИ11:34 29.02.2024