A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Кролевецька гімназія №6 Кролевецької міської ради

Моніторинг якості освіти


 

 

Додаток 

до наказу директора

Кролевецької гімназії №6

від 30.12.2024 №  -ОД

 

Результати контрольних робіт за завданнями дирекції у 5-9 класах

 

Клас

Кільк. учнів

Викон. роботу

 

 

Рівень навчальних досягнень

 

Середній бал

 

 

Допущені помилки

Початков.

Середній

Достатній

Високий

к.

%

к.

%

к.

%

к.

%

 

Українська мова (учитель Т.Сенченко), тест, диктант

 

 5

25

23

2

8,7

9

39,1

11

47,9

1

4,3

7,0

- подовження у групі приголосних;

- правопис великої літери;

- правопис ненаголошених голосних у коренх слів;

- граматично неправильна будова речень;

- правопис апострофа;

- подовження в групах приголосних;

- неправильне визначення повних і неповних речень;

- правопис частки не- з різними частинами мови;

- правопис складних слів;

- розділові знаки при однооорід-них членах речення, прямій мові

 

6

25

24

3

12,5

11

45,9

8

33,3

2

8,3

7,0

8-Б

16

16

1

6,3

9

53,0

3

17,7

3

17,7

6,0

 

9

18

14

5

36,0

6

43,0

3

21,0

-

-

5,0

Українська мова (учитель Т.Городиська), диктант, тест

 

7-А

22

21

4

19,1

6

28,6

9

42,7

2

9,6

6,2

- правоис прикметникових суфіксів;

- правила переносу слів;

- подвоєння приголосних;

- розділові знаки при однорідних членах речення, звертанні;

- вживання апострофа та мякого знаку в словах іншомовного походження;

- у визначенні форм дієслова;

- у розподілі дієслів на дієвідміни;;

- у основних орфограмах у суфіксах особових дієслів;

- при визначенні синтаксичної ролі дієслів;

- при визначенні виду односкладних речень;

- визначенні повних і неповних речень;

- у синтаксичному розборі речення

 

 

7-Б

10

8

2

25,0

2

25,0

3

37,5

1

12,5

6,1

8-А

18

15

-

-

4

26,7

8

53,3

3

20,0

7,5

Українська література (учитель Т.Сенченко), дослідження мовлення

 

5

25

23

3

13,0

11

47,9

6

26,1

3

13,0

6,0

- граматично неправильна побудова речень;

- неправильне визначення художніх засобів та літературних термінів;

- нерозгорнуті відповіді на запитання

8-Б

16

15

1

6,7

7

46,7

5

33,3

2

13,3

7,0

Українська література (учитель Т.Городиська), контрольна робота

 

7-А

22

22

6

27,3

5

22,7

11

50,0

-

-

6,2

- незнання тексту творів;

- неповне розкриття теми;

- вживання неправильних граматичних форм слів

7-Б

10

7

2

28,6

4

57,1

1

14,3

-

-

4,4

 

Зарубіжна література (учитель С.Чуприна), контрольна робота

 

9

18

15

2

13,3

7

46,2

3

19,8

3

19,8

6,3

- труднощі у висловлюванні власного судження;

- лексичні помилки при написанні творчих завдань, бідний словниковий запас;

- незнання тексту літературних творів

 

Зарубіжна література (учитель Н.Мельник), тест, твір

 

8-А

18

16

2

12,5

6

37,5

5

31,3

3

18,8

7,5

- труднощі у висловленні власного судження;

- лексичнні помилки, недостат-ність словникового запасу;

- неповне розкриття теми;

- незнання питань теорії літератури

 

8-Б

16

13

1

7,7

2

15,4

4

30,7

6

46,2

8,5

Англійська мова (учителі Н.Петренко), контроль аудіювання, письма, читання

 

24

21

8

38,1

8

38,1

5

23,8

-

-

5,0

- неповне або фрагментарне розуміння тексту;

- нечітке усвідомлення граматичних та лексичних структур;

- неправильне вживання часів дієлів;

- некоректне вживання артиклів;

- помилки у структурі речень;

- помилки у вживанні прийменників у поданих фразах;

- лексична обмеженість робіт;

- у творчому завданні

6п

24

22

4

18,2

10

45,4

8

36,4

-

-

5,7

7-Ач

22

22

9

40,9

8

36,4

5

22,7

-

-

4,8

Історія України (учитель Л.Федорець)

5

24

20

1

5,0

9

45,0

7

35,0

3

15,0

6,7

- недостатнє засвоєння теми (персоналії, факти);

- у завданнях на встановлення хронологічної відповідності;

- незнання хронологічних меж століть, ііісторичних дат;

- невірно виконані завдання з викорстанням історичної карти

 

8-А

18

18

-

-

7

38,9

6

33,3

5

27,8

7,4

8-Б

15

16

2

12,4

8

49,6

5

31,0

1

6,2

6,0

Математика, алгебра, геометрія (учитель Н.Найметенко), контрольна робота

 

5

24

24

4

16,6

12

50,0

7

29,2

1

4,2

5,5

- в обчисленнях;

- під час розвязування рівнянь;

- у задачах на рух під час знаходження швидкості зближення (віддалення);

- під час розвязування рівнянь;

- у задачах на застосування ознак та властивостей паралельності прямих;

- невідповіднсть малюнка з даними в умові задачі;

- у задачах на застосування формул для обчислення радіусів вписаних і описаних кіл правильних многокутників;

- частина учнів не приступила до виконання завдань високого рівня

7-Аг

25

18

4

22,2

9

50,0

4

22,2

1

5,6

5,2

9 г

18

16

8

50,0

6

37,5

2

12,5

-

-

4,0

Алгебра, геометрія (учитель Л. Пінчук)

7Бг

11

8

2

25

3

38

1

12

2

25

6,0

-у завданнях на побудову;

- у визначенні видів та типів кутів;

- у завданнях на застосування основної властивості пропорції;

- при додаванні та відніманні раціональних дробів з різними знаменниками

 

Хімія (учитель Л. Сахнюк), контрольна робота

 

8-А

18

17

5

29,4

9

52,9

2

11,8

1

5,8

5,9

- помилки у складанні хімічних формул за крапковою моделлю;

- у складанні рівнянь переходу електронів

8-Б

15

14

2

14,3

5

35,7

5

35,7

2

14,3

6,0

Фізика (учитель Л. Пінчук), контрольна робота

 

8-А

18

16

-

-

2

12,5

13

81,3

1

6,2

7,8

  • незнання формул;

- у визначенні фізичних понять;

- не вказані одиниці вимірювання фізичних величин;

- при математичних обчисленнях;

- виконані не всі завдання;

- при виконанні тестових завдань

 

8-Б

16

15

5

33,3

5

33,3

5

33,4

-

-

5,0

Географія (учитель В.Сахнюк), зріз знань

 

8-А

18

17

2

12,0

7

41,0

6

35,0

2

12,0

6,3

- помилки у визначенні термінів;

- відсутність у здобувачів освіти просторової орієнтації щодо визначення положення геогра-фічних об’єктів за фізичною чи контурною картами;

- при розвязуванні розрахунко-вих задач;

- при поясненні впливу клімато-твірних чинників на формуван-ня клімату в Україні

 

8-Б

16

13

1

8,0

4

31,0

8

61,0

-

-

6,5

 

Біологія (учителі Л.Сахнюк, І. Гончаренко ), контрольна робота

 

8-А

18

16

4

25,0

5

31,3

4

25,0

3

18,7

8,0

- помилки у розумінні ролі органів травної системи для організму людини;

- помилки у визначенні складу шлункового соку;

- помилки у визначенні термінів;

- труднощі у висловлюванні власної думки;

- у розрахункових задачах;

- неповне розкриття розгорнутого питання

8-Б

16

16

3

18,5

4

24,8

5

31,5

4

24,8

6,8

Пізнаємо природу, біологія (учитель Л.Сахнюк), тест, контрольна робота

 

6

(ГР.1)

25

22

2

9,1

 

7

31,8

10

45,5

3

13,6

7,0

  • у поясненні наявності реактивного руху в природі;
  • у поясненні причин плавання і потонення тіл

 

 

624

563

107

19

217

39,0

185

33,0

58

9,0

6,3

 

                               

 

 

Заступник директора

з навчально-виховної роботи                                                               Надія МЕЛЬНИК

    

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора