A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Кролевецький ліцей №6 Кролевецької міської ради

Доступність для осіб з ООП

       З метою забезпечення гарантованого державою права рівного доступу до якісної освіти в Кролевецькому ліцеї № 6 проведено комплексну роботу по створенню відповідної матеріально-технічної бази для дітей із особливими потребами. Обладнано пандус відповідно до ДБН, який дає змогу безбар’єрного доступу до першого поверху закладу о світи.

          

        Відповідно до вимог обладнано медичний блок: медичний кабінет, ізолятор. Медичний кабінет оснащений комплектом медичних меблів та устаткування, зокрема, наявні інструментальний стіл, кушетка, аппарат Ротта, бактерицидні лампи, комплекти шин Крамера і Дітерикса тощо. Медичні аптечки систематично поповнюються необхідними медикаментами.

         Обладнано кабінет психолога, який містить зону психологічного розвантаження, зручний для проведення індивідуальної роботи, групової корекційної роботи, тренінгів.

          Педагогічні працівники ознайомлені з Порядком організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти. Педагоги, практичний психолог неодноразово брали участь у семінарах різних рівнів, присвячених інклюзивному навчанню.

          В закладі створено ресурсну кімнату для дітей з особливими освітніми потребами, яка є спеціально організованим простором для розвитку дитини та гармонізації її психоемоційного стану. Умовно ресурсна кімната поділяється на осередки: навчально-пізнавальний, побутово-практичний.

          У навчально-пізнавальному осередку організовано:

  • робоче місце вчителя з відповідними меблями, ноутбуком;
  • місця для індивідуальних і групових занять з відповідними меблями;
  • класна дошка;
  • сенсорний куточок;
  • куточок творчості;
  • ігровий куточок.

          У побутово-практичному осередку обладнано:

  • кухню з відповідними меблями, посудом, побутовою технікою, де дитина набуває навичок самообслуговування для адаптації в дорослому житті;
  • куточок гігієни з умивальником, рушничками, милом, інформаційним стендом «Соціально-побутове орієнтування», дивлячись на який дитина візуально запам’ятовує певні правила поведінки в побуті (миття рук, режим дня, навички здорового способу життя тощо).

                         

                        

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора