8 КЛАС 25.10 - 19.11.21
8 клас
29.10.2021
Основи здоров’я
§ 5. Традиційні і сучасні системи харчування
Завдання
- Опрацювати § 5;
- Проаналізувати традиції українського народу, щодо здорового способу життя;
- Запиши у зошит рецепт своєї улюбленої страви та визнач чи належить вона до однієї з національних кухонь? Якщо так, то до якої? (у зошит).
8 клас
30.10.2021
Основи здоров’я
§ 7. Раціональне харчування.
Профілактика захворювань незбалансованого харчування.
Харчові добавки
Завдання
- Опрацювати § 7;
- Проаналізувати принципи раціонального харчування;
- Узгодити з батьками, чи відповідає ваш раціон піраміді здорового харчування;
- Запиши аргументи на користь однієї з дієт за власним вибором користуючись достовірними джерелами в мережі Інтернет (у зошит).
- Опрацювати життєву ситуацію (хлопці і дівчата окремо) с.54. Власне рішення запишіть у зошит.
8 клас
05.11.2021
Основи здоров’я
§ 8. Безпека харчування
Завдання
- Опрацювати § 8;
- Запишіть чинники, що впливають на вас при виборі продуктів харчування, розмістивши їх наступним чином:
у формі трикутника, зверху чинник, який, на вашу думку, є найважливішим, під ним — два менш важливих, а під ними — три найменш важливі, на вашу думку, чинники.
- Заповнити таблицю
|
Час появи симптомів |
Джерело зараження |
Ботулізм |
|
|
Сальмонельоз |
|
|
Золотистий стафілокок |
|
|
Бактерія Е.coli |
|
|
- Обговори з батьками симптоми отруєння: біль у животі; нудота і блювання; утруднене дихання; пронос (іноді з кров’ю); підвищена температура тіла; слинотеча, сльозотеча; пітніння; слабкість; запаморочення; втрата свідомості; зміна кольору шкіри, особливо губ, нігтів; печія у роті, горлі, шлунку; головний біль; спазми, судоми; незвичний запах із рота; нечіткий зір; порушення слуху.
- Запиши у зошит алгоритм дій у разі харчового отруєння
8 клас
12.11.2021
Основи здоров’я
§ 8. Симптоми харчового отруєння. Перша допомога при харчових отруєннях та кишкових інфекціях
Завдання
- Повторити § 8;
- Визначення симптоматики харчових отруєнь;
- Алгоритм дій при харчовому отруєнні
- Відпрацювання алгоритму дій та виклику швидкої допомоги при харчовому отруєнні
8 клас
19.11.2021
Основи здоров’я
§ 9. Розвиток особистості. Біосоціальний характер особистості. Формування самосвідомості у підлітковому віці
Завдання
- Опрацювати § 9;
- Виконати стартове завдання с. 63. У родинному колі розкажіть про особисті якості.
- Порівняйте контент розвитку вашого покоління і покоління ваших батьків.
- Проаналізувати стадії біосоціального розвитку за Е. Еріксоном с. 65
- Продовжити речення:
«Я хочу здобути (яку освіту) …»
«Хочу мати …. (друзів)»
«Я хочу належати до компанії, яка …»
«Найважливішим для мене є …»
«Я готова/готовий боротися за ….»
«У житті я прагну досягти …»
- Запиши у зошит десять найважливіших життєвих цінностей