A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Кролевецька гімназія №6 Кролевецької міської ради

8 КЛАС 25.10 - 19.11.21

Дата: 25.10.2021 20:13
Кількість переглядів: 35

8 клас

29.10.2021

Основи здоров’я

§ 5. Традиційні і сучасні системи харчування

Завдання

  • Опрацювати § 5;
  • Проаналізувати традиції українського народу, щодо здорового способу життя;
  • Запиши у зошит рецепт своєї улюбленої страви та визнач чи належить вона до однієї з національних кухонь? Якщо так, то до якої? (у зошит).

 

8 клас

30.10.2021

Основи здоров’я

§ 7. Раціональне харчування.

Профілактика захворювань незбалансованого харчування.

Харчові добавки

Завдання

  • Опрацювати § 7;
  • Проаналізувати принципи раціонального харчування;
  • Узгодити з батьками, чи відповідає ваш раціон піраміді здорового харчування;
  • Запиши аргументи на користь однієї з дієт за власним вибором користуючись достовірними джерелами в мережі Інтернет (у зошит).
  • Опрацювати життєву ситуацію (хлопці і дівчата окремо) с.54. Власне рішення запишіть у зошит.

 

8 клас

05.11.2021

Основи здоров’я

§ 8. Безпека харчування

Завдання

  • Опрацювати § 8;
  • Запишіть чинники, що впливають на вас при виборі продуктів харчування, розмістивши їх наступним чином:

у формі трикутника, зверху чинник, який, на вашу думку, є найважливішим, під ним —  два менш важливих, а під ними — три найменш важливі, на вашу думку, чинники.

 

  • Заповнити таблицю

 

Час появи симптомів

Джерело зараження

Ботулізм

 

 

Сальмонельоз

 

 

Золотистий стафілокок

 

 

Бактерія Е.coli

 

 

 

  • Обговори з батьками симптоми отруєння: біль у животі; нудота і блювання; утруднене дихання; пронос (іноді з кров’ю); підвищена температура тіла; слинотеча, сльозотеча; пітніння; слабкість; запаморочення; втрата свідомості; зміна кольору шкіри, особливо губ, нігтів; печія у роті, горлі, шлунку; головний біль; спазми, судоми; незвичний запах із рота; нечіткий зір; порушення слуху.

 

  • Запиши у зошит алгоритм дій у разі харчового отруєння

 

 

8 клас

12.11.2021

Основи здоров’я

§ 8. Симптоми харчового отруєння. Перша допомога при харчових отруєннях та кишкових інфекціях

Завдання

  • Повторити § 8;
  • Визначення симптоматики харчових отруєнь;
  • Алгоритм дій при харчовому отруєнні
  • Відпрацювання алгоритму дій та виклику швидкої допомоги при харчовому отруєнні

 

8 клас

19.11.2021

Основи здоров’я

 

§ 9. Розвиток особистості. Біосоціальний характер особистості. Формування самосвідомості у підлітковому віці

Завдання

  • Опрацювати § 9;
  • Виконати стартове завдання с. 63. У родинному колі розкажіть про особисті якості.
  • Порівняйте контент розвитку вашого покоління і покоління ваших батьків.
  • Проаналізувати стадії біосоціального розвитку за Е. Еріксоном с. 65
  • Продовжити речення:

«Я хочу здобути (яку освіту) …»

«Хочу мати …. (друзів)»

«Я хочу належати до компанії, яка …»

«Найважливішим для мене є …»

«Я готова/готовий боротися за ….»

«У житті я прагну досягти …»

  • Запиши у зошит десять найважливіших життєвих цінностей

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора