5 КЛАС 25.10 - 16.11.21
Дата: 25.10.2021 20:10
Кількість переглядів: 38
5 клас
Основи здоров’я
26.10.2021
§ 6. Поведінка пасажира при ДТП.
Засоби безпеки у транспорті
Завдання
- Опрацювати § 6;
- виконувати оздоровчі вправи для профілактики порушень постави;
- Поміркуй, чому від уміння швидко приймати рішення і реагувати на небезпеки залежить твоє життя і здоров’я?
- Потренуйся приймати положення тіла у разі лобового зіткнення, удару ззаду, бокового зіткнення.
- Виконай завдання 2,4 на с.37 письмово;
- Опрацюй блок-схему на с. 38;
5 клас
Основи здоров’я
02.11.2021
§ 7. Кожен має талант
Завдання
- Опрацювати § 7;
- Який висновок можна зробити з притчі с. 41?
- Яку особливу винагороду отримує той, хто наполегливо працює над розвитком своїх здібностей?
- Що означає вислів: «Закопати талант у землю»?
- Виконай тест на с.42, результати та висновки запиши узошит;
- Поміркуй, для чого потрібні навчальні предмети тим, хто не має до них особливих здібностей?
5 клас
Основи здоров’я
09.11.2021
§ 8. Планування часу. Розпорядок дня школяра
Завдання
- Опрацювати § 8;
- виконувати оздоровчі вправи для профілактики порушень постави;
- Поміркуй, чому від уміння раціонально розподіляти час залежать твої успіхи у навчанні; стосунки з рідними і друзями; самопочуття і здоров’я?
- Виконай завдання 1 на с.44 у зошит, продовж перелік крадіїв часу;
- На дозвіллі прочитай книгу Євгена Шварца «Казка про втрачений час»;
- Склади режим свого робочого дня. Намагайтеся враховувати усі правила здорового способу життя (фізична активність, харчування, гігієна, праця і відпочинок)
- Виконай крос-тест на с.46 у зошит (ряд цифр)
5 клас
Основи здоров’я
16.11.2021
§ 9, 10. Домашні завдання. Типи сприйняття інформації. Активне слухання. Прийоми кращого запам’ятовування
Завдання
- Опрацювати § 9, 10;
- виконувати оздоровчі вправи для профілактики порушень зору;
- Проаналізувати твердження с. 47. Обговорити у родинному колі з чим ви погоджуєтесь з чим ні.
- Поміркуйте, як можете зекономити свій час;
- Який відпочинок обираєш ти, коли треба зробити перерву? (письмово)
- Виконати стартове завдання с. 50
- Визначити основний канал сприйняття інформації с. 51 («слухач», «діяч» чи «глядач»)
- Етапи слухання запиши в зошит;
- Запропонуй свій метод кращого запам’ятовування
Завдання 5 – 9 письмово.
Виконані роботи надсилаємо на особисту сторінку у Viber або на електронну пошту