A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Кролевецька гімназія №6 Кролевецької міської ради

5 КЛАС 25.10 - 16.11.21

Дата: 25.10.2021 20:10
Кількість переглядів: 38

5 клас

Основи здоров’я

26.10.2021

§ 6. Поведінка пасажира при ДТП.

Засоби безпеки у транспорті

Завдання

  • Опрацювати § 6;
  • виконувати оздоровчі вправи для профілактики порушень постави;
  • Поміркуй, чому від уміння швидко приймати рішення і реагувати на небезпеки залежить твоє життя і здоров’я?
  • Потренуйся приймати положення тіла у разі лобового зіткнення, удару ззаду, бокового зіткнення.
  • Виконай завдання 2,4  на с.37 письмово;
  • Опрацюй блок-схему на с. 38;

 

 

 

5 клас

Основи здоров’я

02.11.2021

§ 7. Кожен має талант

Завдання

  • Опрацювати § 7;
  • Який висновок можна зробити з притчі с. 41?
  • Яку особливу винагороду отримує той, хто наполегливо працює над розвитком своїх здібностей?
  • Що означає вислів: «Закопати талант у землю»?
  • Виконай тест на с.42, результати та висновки запиши узошит;
  • Поміркуй, для чого потрібні навчальні предмети тим, хто не має до них особливих здібностей?

 

 

5 клас

Основи здоров’я

09.11.2021

§ 8. Планування часу. Розпорядок дня школяра

Завдання

  • Опрацювати § 8;
  • виконувати оздоровчі вправи для профілактики порушень постави;
  • Поміркуй, чому від уміння раціонально розподіляти час залежать твої  успіхи у навчанні;  стосунки з рідними і друзями; самопочуття і здоров’я?
  • Виконай завдання 1 на с.44 у зошит, продовж перелік крадіїв часу;
  • На дозвіллі прочитай книгу Євгена Шварца «Казка про втрачений час»;
  • Склади режим свого робочого дня. Намагайтеся враховувати усі правила здорового способу життя (фізична активність, харчування, гігієна, праця і відпочинок)
  • Виконай крос-тест на с.46 у зошит (ряд цифр)

 

 

5 клас

Основи здоров’я

16.11.2021

§ 9, 10. Домашні завдання. Типи сприйняття інформації. Активне слухання. Прийоми кращого запам’ятовування

Завдання

  1. Опрацювати § 9, 10;
  2. виконувати оздоровчі вправи для профілактики порушень зору;
  3. Проаналізувати твердження с. 47. Обговорити у родинному колі з чим ви погоджуєтесь з чим ні.
  4. Поміркуйте, як можете зекономити свій час;
  5. Який відпочинок обираєш ти, коли треба зробити перерву? (письмово)
  6. Виконати стартове завдання с. 50
  7. Визначити основний канал сприйняття інформації с. 51 («слухач», «діяч» чи «глядач»)
  8. Етапи слухання запиши в зошит;
  9. Запропонуй свій метод кращого запам’ятовування

Завдання 5 – 9 письмово.

Виконані роботи надсилаємо на особисту сторінку у Viber  або на електронну пошту 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора