Моніторинг досягнень дітей
З метою виявлення ступеня відповідності результатів діяльності закладу стандартам і вимогам дошкільної освіти, відстеження динаміки особистісних досягнень дітей у 2023/2024 навчальному році у дошкільному підрозділі здійснювався моніторинг досягнень дітей.
Моніторинг проводився два рази на рік (жовтень, квітень), під час звичних для дітей видів діяльності: ігрової, трудової, самостійної та режимних моментів – заняття, прогулянки, приймання їжі. Були організовані:
- підсумкові заняття;
- міні заняття з окремими дітьми;
- спостереження за дітьми (безпосередні, опосередковані);
- дидактичні ігри та вправи.
Отримані результати дали змогу визначити, які з пройдених тем на якому рівні засвоїла індивідуально кожна дитина, перегляд запланованих форм роботи, накреслення перспектив, визначення того, в чому саме і якої допомоги потребує конкретна дитина.
ЗВЕДЕНА ТАБЛИЦЯ ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ ДОСЯГНЕНЬ ДІТЕЙ
2023/2024 навчальний рік
Вікова група |
Всього обстежено дітей |
Рівні засвоєння |
|||||||
Високий |
Достатній |
Середній |
Початковий |
||||||
Жовтень |
Травень |
Жовтень |
Травень |
Жовтень |
Травень |
Жовтень |
Травень |
||
Ранній вік |
11 |
0 |
3 |
4 |
3 |
4 |
4 |
3 |
1 |
Молодший вік |
7 |
0 |
2 |
3 |
3 |
2 |
2 |
2 |
0 |
Середній вік |
14 |
2 |
6 |
8 |
6 |
3 |
2 |
1 |
0 |
Старший вік |
11 |
1 |
4 |
5 |
5 |
4 |
2 |
1 |
0 |