A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Кролевецька гімназія №6 Кролевецької міської ради

Літературне читання 29.10.2021-05.11.2021

Дата: 29.10.2021 13:32
Кількість переглядів: 537

29.10.2021

Тема: «Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою»

Опрацювати у підручнику с 40, у робочому зошиті с 18

30.10.2021

Тема: «Образ народного героя. Вступ до розділу і теми. «Кирило Кожумяка» (українська народна казка). Ознаки, що характеризують головного героя.»

Ознайомлення з визначенням «чарівні казки»

Крім  казок  про  тварин є  ще  інша  група  казок, героями яких є люди з надзвичайною силою, які гаряче захищають інтереси народу, гнівно карають ворогів, ступають у двобій із злом та брехнею. У таких казках описані незвичайні пригоди, які обов'язково пов'язані з чарами і дивовижними перетвореннями. Сьогодні ми з вами вирушаємо у далеку мандрівку до країни Чарівних казок. Запитаєте, чому чарівних? Бо саме в них  відбувається все найчарівніше та найнеймовірніше: живуть багатоголові змії; дивовижні птахи, дерева, кущі, річки –вміють розмовляти, а люди та тварини наділені надзвичайно великою силою.

  • Які б казки ви віднесли б до чарівних?

(Перегляд учнями збірок чарівних казок)

г) Вправа «Очікування»

- Про що, на вашу думку, йтиме розмова у цій казці?

- Що ви очікуєте від сьогоднішнього уроку?

    Робота над ознайомленням з казкою «Кирило Кожум’яка»

 Читання казки вчителем (під час читання демонструються презентація ілюстрацій до казки)

- Коли відбулися події?

-Хто головний герой казки?

-Чому він має таке прізвище?

 Словникова робота

- Відновити слова і пояснити значення

      П*д (пуд) -    стара міра маси і ваги. Як одиниця маси 1 пуд  = 16 кг

      Б*л*в*(булава) – кулясте потовщення на кінці палиці, зброя

      *е*і* (леміш)– частина плуга, що розрізає землю

Бесіда за змістом тексту з елементами вибіркового читання

- Яку дань збирав змій із людей?

- Чому він не з'їв князівну?

- Як змій розповідав про Кирила Кожум'яку?

- Як князівна повідомила батькові про те, що змія можна подужати?

- Що подумав князь, коли побачив голуба?

- Хто вмовив Кирила погодитися на бій із змієм?

- Що потрібно було богатиреві, щоб підготуватися до бою?

 

 

 

 

02.11.2021

Тема: «Образ народного героя. «Кирило Кожумяка» (українська народна казка) (продовження).Стислий переказ казки.»

Опрацювати у підручнику с 43-45

Ка?зка —  це вид усної творчості, що походить від народних переказів, розповідь про фантастичні події та персонажі.

 

Українська народна казка «Кирило Кожум’яка»

Чия відвага, того й перемога!
Без початку нема кінця !

Кінець діло хвалить!

 

 

Словникова робота

  • Благати •
  • Леміш •
  • Урочище •

Характеристика Кирила Кожум’яки

           Хоробрий

  • Мужній
  •  Лагідна
  • Запальний
  • Сильний
  • Ніжна
  • Підступний
  • Жорстокий
  • Кмітлива

        • Рішучий

Доведи, що « Кирило Кожум’яка» -  це чарівна казка?

  • _____________________________________________________________
  • _____________________________________________________________
  • _____________________________________________________________

Як ти  розумієш  прислів'я  «Чия відвага, того й перемога»?

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

   1. Прочитай казку декілька разів та перекажи.

   2. Розкажи, що таке казка, які види казок ти знаєш?

    3. Охарактеризуй  князівну (дівчата) та Змія (хлопці).

    4. Склади план казки.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

03.11.2021

Тема: «Медіавіконце: мультфільми. Особливість створення цієї форми медіа. Перегляд мультфільму за сюжетом відомої чарівної казки.»

Опрацювати у підручнику с 46, домашнє завдання написати розповідь «Мій  улюблений мультфільм»

 

04.11.2021

Тема: «Пригоди у чарівній казці. «Вечірник, Полуночник і Світанок». Дійові особи. Послідовність дій»

Опрацювати у підручнику с 47-49, у робочому зошиті с 20-21; домашнє завдання с 47-49 – читати, переказувати

 

05.11.2021

Тема: «Пригоди у чарівній казці. «Вечірник, Полуночник і Світанок. Вибірковий переказ частин тексту»

Опрацювати у підручнику с 49

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора