A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Кролевецький ліцей №6 Кролевецької міської ради

Критерії оцінювання результатів навчання учнів  у мистецькій освітній галузі

Дата: 29.02.2024 11:36
Кількість переглядів: 4

Критерії оцінювання результатів навчання учнів  у мистецькій освітній галузі

 

Група результатів навчання

 

Рівень досягнення результатів навчання

Початковий рівень

Середній рівень

Достатній рівень

Високий рівень

Пізнає, аналізує та інтерпретує твори мистецтва

розрізняє види мистецтва, але не визначає виражальні засоби різних видів мистецтва

розрізняє види мистецтва і називає окремі виражальні засоби різних видів мистецтва

розрізняє види мистецтва, характеризує основні виражальні засоби різних видів мистецтва

розрізняє види мистецтва, інтерпретує виражальні засоби при аналізі творів мистецтва

бере участь в обговоренні творів мистецтва, не пояснює свою позицію,

не застосовує термінологію

бере активну участь в обговоренні творів мистецтва, але не пояснює свою позицію, не застосовує термінологію

бере активну участь в обговоренні творів мистецтва, пояснює свою позицію, частково застосовує мистецьку термінологію

бере активну участь в обговоренні творів мистецтва, пояснює свою позицію, застосовує мистецьку термінологію

Здійснює практичну мистецьку діяльність

демонструє практичні вміння у мистецькій діяльності

( за допомогою вчителя)

демонструє практичні уміння у мистецькій діяльності (переважно за допомогою вчителя)

демонструє вміння у самостійній мистецькій діяльності

демонструє вміння у самостійній мистецькій діяльності, виявляє ініціативність, оригінальність

використовує цифрове середовище лише в окремих ситуаціях

ситуативно використовує цифрове середовище, потребує допомоги вчителя

регулярно використовує цифрове середовище, але потребує допомоги вчителя

самостійно використовує цифрове середовище

бере участь у колективній мистецькій діяльності лише в окремих ситуаціях

бере участь у колективній мистецькій діяльності

бере активну участь у колективній мистецькій діяльності

бере активну участь у колективній мистецькій діяльності, виявляє ініціативу

Виявляє естетичне ставлення:

емоційне, оцінне, критичне

виявляє емоційне ставлення лише в окремих ситуаціях

виявляє емоційне ставлення, але

не може схарактеризувати емоції

виявляє емоційне ставлення, пояснює емоції

виявляє емоційне ставлення, пояснює і аргументує його

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора