Критерії оцінювання результатів навчання учнів у мистецькій освітній галузі
Критерії оцінювання результатів навчання учнів у мистецькій освітній галузі
Група результатів навчання
|
Рівень досягнення результатів навчання |
|||
Початковий рівень |
Середній рівень |
Достатній рівень |
Високий рівень |
|
Пізнає, аналізує та інтерпретує твори мистецтва |
розрізняє види мистецтва, але не визначає виражальні засоби різних видів мистецтва |
розрізняє види мистецтва і називає окремі виражальні засоби різних видів мистецтва |
розрізняє види мистецтва, характеризує основні виражальні засоби різних видів мистецтва |
розрізняє види мистецтва, інтерпретує виражальні засоби при аналізі творів мистецтва |
бере участь в обговоренні творів мистецтва, не пояснює свою позицію, не застосовує термінологію |
бере активну участь в обговоренні творів мистецтва, але не пояснює свою позицію, не застосовує термінологію |
бере активну участь в обговоренні творів мистецтва, пояснює свою позицію, частково застосовує мистецьку термінологію |
бере активну участь в обговоренні творів мистецтва, пояснює свою позицію, застосовує мистецьку термінологію |
|
Здійснює практичну мистецьку діяльність |
демонструє практичні вміння у мистецькій діяльності ( за допомогою вчителя) |
демонструє практичні уміння у мистецькій діяльності (переважно за допомогою вчителя) |
демонструє вміння у самостійній мистецькій діяльності |
демонструє вміння у самостійній мистецькій діяльності, виявляє ініціативність, оригінальність |
використовує цифрове середовище лише в окремих ситуаціях |
ситуативно використовує цифрове середовище, потребує допомоги вчителя |
регулярно використовує цифрове середовище, але потребує допомоги вчителя |
самостійно використовує цифрове середовище |
|
бере участь у колективній мистецькій діяльності лише в окремих ситуаціях |
бере участь у колективній мистецькій діяльності |
бере активну участь у колективній мистецькій діяльності |
бере активну участь у колективній мистецькій діяльності, виявляє ініціативу |
|
Виявляє естетичне ставлення: емоційне, оцінне, критичне |
виявляє емоційне ставлення лише в окремих ситуаціях |
виявляє емоційне ставлення, але не може схарактеризувати емоції |
виявляє емоційне ставлення, пояснює емоції |
виявляє емоційне ставлення, пояснює і аргументує його |