A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Кролевецька гімназія №6 Кролевецької міської ради

6 КЛАС 28.01.22 - 25.02.22

Дата: 28.01.2022 10:55
Кількість переглядів: 263

6 клас

28.01.2022

Основи здоров’я

§ 17. Стилі спілкування. Значення упевненої поведінки для здоров’я     

Завдання

  • Опрацювати §17;
  • Поміркуйте, зосередьтеся на особливостях та ознаках різних стилів спілкування;
  • Обговори в родинному колі переваги упевненої поведінки;

 

Ситуаційні завдання опрацювати:

Як діятимуть підлітки з різними стилями спілкування в наведених ситуаціях (пасивний, агресивний, упевнений)?

  1. Під час гри надворі забруднено рюкзак.
  2. Просять допомоги у підготовці домашнього завдання.
  3. Пропонують пропустити урок.
  4. На уроці постійно відволікають від пояснення вчителем нового матеріалу

 

6 клас

04.02.2022

Основи здоров’я

§ 17. Навички спілкування     

Завдання

  • Повторити §17;
  • Щоб дізнатися, як спілкуєшся, пройди тест с. 156 – 157 (додаток 13);
  • Обговори в родинному колі невербальні ознаки різних стилів спілкування. Скористайся додатком 12 на с. 155 - 156;
  • Переглянути відеоматеріали «Навички упевненої поведінки» за посиланням https://youtu.be/BL5q53_-Aq8

 

6 клас

11.02.2022

Основи здоров’я

§ 18. Види стосунків. Стосунки в родині, класі,

підлітковому середовищі   

Завдання

  • Повторити §18;
  • Повторити види стосунків, правила спілкування;
  • З’ясуй  три переваги для себе здорових стосунків в класі;
  • Які дії сприяють зміцненню стосунків з друзями (обговори у родинному колі);
  • Які дії псують стосунки з рідними (обговори у родинному колі);
  • Створіть «Родинне дерево» (формат А4, потрібно вказувати ПІП, роки життя, рід занять до найглибшого предка). Проект презентуємо в класі, по завершенні карантину.

 

6 клас

25.02.2022

Основи здоров’я

 

§ 20. Запобігання ескалації конфліктів. Самоконтроль у конфліктних ситуаціях.   

 

 

Завдання

  • Повторити §20;
  • Проаналізувати термін «Ескалація конфлікту», які заходи та рішення можуть запобігти ескалації конфлікту;
  • З’ясуй  переваги для себе уміння контролювати емоції під час конфлікту;
  • Чому не слід допускати ескалації конфлікту? (обговори у родинному колі);
  • Розглянь малюнки с. 100. Як учням розв’язати конфліктні ситуації?;
  • Опрацюй життєві ситуації с. 100. Одну на вибір напиши в зошит.

 

Бережіть себе та рідних! Залишайтеся в безпеці!

 

 

 

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора