музичне мистецтво 2 клас урок 21
Урок №21
Підводні мандри
- Перегляд відео про підводний світ, визначення теми.
https://youtu.be/aI3yNckfSvU?t=32
- Молодці, ви здогадались, що ми сьогодні будемо спілкуватись про море та його мешканців, тема уроку: «Підводні мандри». Ми ближче познайомимось з морем та його цікавими мешканцями, пригадаємо засоби музичної виразності та їх значення для композитора, будемо дружно виконувати ритмічну вправу та розучимо нову пісеньку про морського мешканця.
Вода ї основою життя на нашій чудовій планеті. У її незвіданих глибинах мешкають незвичайні за формами, розмірами дивовижні створіння.
1.Сприймання «Океан-море синє» з опери «Садко».
- Яке море змалював композитор за настроєм?
- Які картини ви уявили?
Як засоби музичної виразності використав композитор? (темп - помірний, динамічні відтінки - не дуже голосно, голосно, поступово підсилюючи, поступово затихаючи – зображення хвиль)
2. Слухання теми моря з сюїти «Шахеразада»
- Яке море змалював композитор за настроєм?
- Які картини ви уявили?
- Що спільного і відмінного в цих двох темах? (темп - помірний, динамічні відтінки - не дуже голосно, голосно, поступово підсилюючи, поступово затихаючи – зображення хвиль)
2. Фізкульхвилинка
Розучування пісні
- Сьогодні ми вивчимо нову пісню, а про кого вона ви дізнаєтесь, розгадавши загадки.
|
б |
а |
р |
а |
б |
а |
н |
|
|
р |
и |
б |
и |
|
|||
|
ч |
о |
р |
н |
е |
|
||
в |
о |
д |
а |
|
|
|||
р |
а |
к |
|
- Сам пустий, голос густий, дріб вибиває, дітей збирає?
- У хатах прозорих всі вони живуть, можеш ти їх бачить, та не можеш чуть?
- Яке море є в Україні?
- Мене п’ють, мене ллють, усім потрібна я. Хто я така?
- Хто переміг Козу в казці « Коза-Дереза»?
- «Морський бичок» - саме таку назву має наша нова пісня. Вірші до пісні написала Анна Олєйнікова. Пригадайте, які пісні цього автора вам відомі? («Просто снігопад», «Осінні прапорці», «Листопад» та інші)
- Прослухайте, як вона звучить.
Ритмічна вправа