A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Кролевецький ліцей №6 Кролевецької міської ради

музичне мистецтво 5 клас урок 21

Дата: 09.02.2022 21:36
Кількість переглядів: 41

УВАГА!!! ВИПИСАТИ В ЗОШИТ ВИДІЛЕНЕ ЧЕРВОНИМ!!!

Урок 21

10 лютого

Класна робота

Тема: Інструментальна музика

 

-         За якими  ознаками  утворилися  групи  музичних  інструментів?

-         Від  чого  залежить  тембр  музичного  інструмента?

-         Пригадайте: які  існують  сімейства музичних  інструментів?

 

Існують  три  групи музичних  інструментів. Це струнні  (скрипка, віолончель, альт, контрабас, арфа); духові – дерев’яні   (флейта, гобой, кларнет) та мідні інструменти (валторна, труба, тромбон); а також ударні  інструменти (литаври,тарілки, барабан). Кожен музичний твір  написаний  для  якогось  певного  музичного  інструмента. Але  іноді  музичні  твори, що за назвою призначені  для  голосу, виконуються інструментом.                                                       Виконання  музичного твору  одним  голосом  або  інструментом  називається  соло.

         Для  різних  музичних  інструментів  написані твори, що називаються  піснями  без  слів,  піснями. Головні  мелодії  таких  творів  звучать як пісня -  співуче, мелодійно. Твори  з  такими  назвами  різноманітні  за  змістом.

Слухання : Левко  Ревуцький «Пісня».

https://www.youtube.com/watch?v=eJE4Z6tg2X0

 

         «Пісня» Л.Ревуцького – це  невелика  фортепіанна  п’єса, яка  нагадує  українські  народні  пісні – думи. 

-         В  якому  темпі  звучить  музика?

-         Чому  Л.Ревуцький  назвав свій  інструментальний  твір  «Піснею»?

Твори з назвою  «пісня» зустрічається  у  творчості  ще  одного  видатного  композитора – Василя  Барвінського, визначного  представника  української  музичної  культури  XXстоліття.

     В.Барвінський  був  одним з  перших  українських  композиторів, хто  створив  високохудожні  твори  камерної  музики.

Камерна  музика (camera – італ. кімната) це  вид  музичного  мистецтва, призначений  для виконання  в  невеликих  приміщеннях  або  для  домашнього  музикування.

Слухання:  В.Барвінський «Пісня»

https://www.youtube.com/watch?v=4JOh_Erd3Hs&t=76s

 

-         Які  засоби  виразності  використав  композитор?

-         Яку  картину  ви б намалювали, слухаючи  цей  твір?

Вокально – хорова  робота

Виконання: В.Філіпенко  «Веснянка»

https://www.youtube.com/watch?v=EItoYZds49M&t=6s

 

 

-         Що  називають  камерною  музикою?

-         Що  таке  соло?

-         Які  групи музичних  інструментів  ви  знаєте?

  Домашнє  завдання:

  •  За посиланнями прослухати та проаналізувати музичні твори Л.Ревуцького та В.Барвінського
  • Виконувати веснянку
  • Переглянути відеоурок за темою уроку «Інструментальна музика»

https://www.youtube.com/watch?v=BYU3Lzghb2s&t=108s

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора