A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Кролевецький ліцей №6 Кролевецької міської ради

Я досліджую світ 14.03.-11.05

Дата: 26.01.2022 19:09
Кількість переглядів: 154

 

14.03.2022

Тема: «Що таке нервова система»

Опрацювати у підручнику с 34-37, у робочому зошиті с 15-16;  домашнє завдання – підготувати розповідь «Чому потрібно берегти нервову систему»

Опрацювати відео: https://www.youtube.com/watch?v=yqkMi2DD4co&t=2s

15.03.2022

Тема: «Яка роль органів чуття. Збереження органів чуття. Створення плаката на тему: «Органи чуття мої помічники»»

Опрацювати у підручнику с 43-44, у робочому зошиті с 17-18; домашнє завдання – підібрати матеріал для виготовлення плакату

Опрацювати відео: https://www.youtube.com/watch?v=bQhG37_83E4

16.03.2022

Тема: «Чому кожний з нас неповторний. Розвиток людини протягом життя: від малюка до дорослої людини»

Опрацювати у підручнику с 45-49, у робочому зошиті с 19-20

Опрацювати відео: https://www.youtube.com/watch?v=uthubcXiVE0

 

 

21.03.2022

Тема: «Узагальнення і систематизація знань учнів «Людина та її здоровя.»»

22.04.2022

Тема: «Яка ціна здоровя. Здоровий спосіб життя»

Опрацювати у підручнику с 50-54, у робочому зошиті с 23-24; домашнє завдання – читати с 50-54, дати відповіді на запитання

Опрацювати відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=zxuO9sR_fMk

Опрацювати відео гру: https://www.youtube.com/watch?v=MiNSVU3Acu0

23.03.2022

Тема: «Як зміцнювати своє здоровя.Загартування»

Опрацювати у підручнику с 59-63, у робочому зошиті с 25

Опрацювати відео: https://www.youtube.com/watch?v=CBJHYKcj4Js

28.03.2022

Тема: «Чому важливо поєднувати працю і відпочинок»

Опрацювати у підручнику с 64-66, у робочому зошиті с 26-27; домашнє завдання – читати с 64-66, дати відповіді на запитання

Опрацювати відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=eBWKePY1Sx8

29.03.2022

Тема: «Як дотримуватися правил безпеки в школі, в побуті, громадських місцях. Служби оперативного реагування»

Опрацювати у підручнику с 67-69, у робочому зошиті с 28; домашнє завдання – читати с 67-69 дати відповіді на запитання

Опрацювати відео: https://www.youtube.com/watch?v=HELjVA8bRn0

30.03.2022

Тема: «Правила безпечної поведінки вдома. Як діяти, якщо відчули запах газу»

Опрацювати у підручнику с 70-73, у робочому зошиті с 29

 

04.04.2022

Тема: «Як харчування впливає на здоровя людини. Страви української кухні.»

Опрацювати у підручнику с 76-80, у робочому зошиті с 30-31; домашнє завдання – читати с 76-80 дати відповіді на запитання

Опрацювати відео: https://www.youtube.com/watch?v=45Qg8KxNEYg

05.04.2022

Тема: «Мініпроєкт «Старовинні українські страви»»

Опрацювати у підручнику с 80-81, у робочому зошиті с 30-31; домашнє завдання – читати с 80-81 дати відповіді на запитання

Опрацювати відео: https://www.youtube.com/watch?v=LFtJEggEtmM

06.04.2022

Тема: «Чим корисна їжа»

Опрацювати у підручнику с 81-83, у робочому зошиті с 32; домашнє завдання – читати с 81-83 дати відповіді на запитання

Опрацювати відео: https://www.youtube.com/watch?v=Ktra4197Vto&t=148s

 

 

11.04.2022

Тема: «Чим корисна їжа. Створення меню на 1 день. Рекомендації для правильного харчування»

Опрацювати у підручнику с 84-85, у робочому зошиті с 33; домашнє завдання – читати с 84-85 дати відповіді на запитання

12.04.2022

Тема: «Чи може їжа стати причиною інфекційних хвороб»

Опрацювати у підручнику с 86-87; домашнє завдання – читати с 86-87 дати відповіді на запитання

Опрацювати відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=Z1u8szlH8TM

13.04.2022

Тема: «Як захиститися від інфекційних хвороб»

Опрацювати у підручнику с 88-89, у робочому зошиті с 34; домашнє завдання – читати с 88-89 дати відповіді на запитання

Опрацювати відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=Z1u8szlH8TM

 

18.04.2022

Тема: «Що впливає на ваш вибір. Необхідні і бажані витрати»

Опрацювати у підручнику с 90-92, у робочому зошиті с 35 завдання 1-3; домашнє завдання – читати с 90-82 дати відповіді на запитання

Опрацювати відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=relMPUgX3aU

19.04.2022

Тема: «Що впливає на ваш вибір. Реклама і ананос»

Опрацювати у підручнику с 92-95, у робочому зошиті с 35 завдання 4-5; домашнє завдання – читати с 92-85 дати відповіді на запитання

Опрацювати відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=7zOcqfHtb-A

20.04.2022

Тема: «Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Здоровий спосіб життя»

Повторити у підручнику с 50-90

26.04.2022

Тема: «Хто такі земляни»

Опрацювати у підручнику с 96-98 у робочому зошиті с 38; домашнє завдання – читати с 96-98 дати відповіді на запитання

Опрацювати відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=bGlAISPQ8Ss

27.04.2022

Тема: «Хто такі земляни. Співробітництво народів у світі. Дслідження: «Що у вашому домі вироблено в інших країнах»»

Опрацювати у підручнику с 98-99, у робочому зошиті с 39; домашнє завдання – читати с 98-99 дати відповіді на запитання

Опрацювати відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=9kltRSDEXJA

02.05.2022

Тема: «Із чого все починалося»

Опрацювати у підручнику с 104-107, у робочому зошиті с 40-41; домашнє завдання – читати с 104-107 дати відповіді на запитання

Опрацювати відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=AxeQjfnBg_8

03.05.2022

Тема: «Хто вони – творці української держави»

Опрацювати у підручнику с 109-112, у робочому зошиті с 42-43; домашнє завдання – читати с 109-112 дати відповіді на запитання

Опрацювати відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=O-DBnalltYU

04.05.2022

Тема: «Як знайти Україну на карті світу»

Опрацювати у підручнику с 113-114

Опрацювати відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=_tR--VZpWpw

10.05.2022

Тема: «Хто є громадянами України»

Опрацювати у підручнику с 118-122, у робочому зошиті с 47-48; домашнє завдання – читати с 118-122 дати відповіді на запитання

Опрацювати відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=fhYFyAPz_X4

11.05.2022

Тема: «Чому державні символи є важливим атрибутом держави»

Опрацювати у підручнику с 124-128, у робочому зошиті с 49-50; домашнє завдання – читати с 124-128 дати відповіді на запитання

Опрацювати відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=id-NisscpRE

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора