музичне мистецтво 1 клас урок 24
Урок 24
Тема: Мистецтво і здоров’я.
Пісні-ігри, хоровод. М.Скорик «Народний танець
-Що таке здоров’я? Яке значення для людини має гарний стан здоров’я?
-Що треба робити, щоб зберегти його та зміцнити?
Заняття фізичною культурою, правильний режим дня, повноцінне харчування приносять людині бадьорість, гарний настрій, здоровий стан.
Чи може музика додати людині здоров’я? Яка музика корисна для цього?
Щоб бути здоровими, мешканці країни мистецтва танцюють і співають. На дозвіллі вони полюбляють виконувати пісні-ігри з рухами.
На будь-якому святі наші прабабусі і прадідусі у юнацтві виконували масові обряди: співали пісні, водили хороводи. Хоровод – це замкнене за допомогою рук коло, символ єднання, підтримки, дружби, символ сонця.
Хороводи завжди виконували зі співом У пісні йдеться про те, що треба виконувати. Наприклад: «Зробим коло, погуляємо і весело заспіваємо», «Ми кривого танцю йдем…»
Окрім хороводів є пісні-ігри, пісні-руханки. Вони також згуртовують людей (зокрема дітей), піднімають настрій і зміцнюють здоров’я. Який характер у танцю?
Сприймання музики:М.Скорик «Народний танець»
https://useraudio.net/search/мирослав-скорик/народный-танец
-Який темп і настрій танцю? Які рухи можна до нього виконувати ?
Пригадаємо танцювальні твори, які вивчали раніше: Ж.Рамо «Менует», Д.Росіні «Тарантела»: які рухи присутні в цих композиціях? (танцювальні імпровізації)
-Яка музика може зняти втому і підняти настрій?
-Будь-яка наша фізкультпауза!
Виконання пісні В.Верменича, М.Сингаївського «Повертайся, ластівко»
https://www.youtube.com/watch?v=C-X7-IkQbOk&t=5s
Музика і спорт пов’язані між собою, разом вони сприяють бадьорому стану, позитивному настрою, міцному здоров’ю. Тож співаймо, танцюймо, рухаймося!
-Чи викликає веселий настрій повільна плавна мелодія?
-Які танці загартовують наше здоров’я?
-Чи треба рухатись, навіть якщо не вмієш гарно танцювати?