A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Кролевецький ліцей №6 Кролевецької міської ради

10 клас. Українська мова

Дата: 02.02.2022 07:49
Кількість переглядів: 382

12.04.2022 Тема. Правопис займенників

Домашнє завдання: виконати тести

61. Правопис неозначених і заперечних займенників

1. Усі займенники слід писати через дефіс у рядку

А чого/небудь, хтозна/що, будь/який, казна/хто

Б де/кому, аби/хто, де/кому, якого/небудь

В казна/чим, ні/якому, аби/когось, ні/чим

Г хтозна/чому, аби/якому, який/небудь, який/сь

 

2. Усі займенники слід писати через дефіс у рядку

А де/хто, аби/який, що/сь, будь/хто

Б аби/хто, хтозна/що, ні/що, ні/який

В ні/який, ні/чийого, аби/яким,

Г бозна/кому, будь/хто, казна/чого, що/небудь

 

3. Усі займенники слід писати через дефіс у рядку

А який/небудь, будь/хто, аби/хто, бозна/чому

Б хтозна/кому, казна/чим, кому/небудь, чого/небудь

В хтозна/чий, де/що, будь/що, ні/скільки

Г чий/небудь, ні/з/ким, будь/якого, де/котрий

 

4. Усі займенники слід писати разом у рядку

А аби/когось, ні/чим, ні/якому, де/чому

Б ні/перед/ким, аби/хто, де/кому, де/котрий

В ні/хто, чого/небудь, ні/що, де/кого

Г хтозна/кому, ні/чого, де/що, ні/який

5. Усі займенники слід писати разом у рядку

А аби/хто, де/кому, якого/небудь, де/в/кого

Б де/що, де/чому, де/який, аби/хто

В казна/якому, аби/що, де/кош, ні/що

Г будь/якого, аби/чий, ні/перед/ким, ні/хто

 

6. Усі займенники слід писати окремо в рядку

А де/який, хтозна/в/кого, ні/перед/ким, аби/кому

Б аби/з/ким, будь/у/кого, де/з/ким, де/в/чому

В аби/якому, бозна/з/ким, будь/з/яким, бозна/що

Г аби/з/ким, аби/чий, ні/в/кого, де/хто

 

7. Усі займенники слід писати окремо в рядку

А хто/сь, де/якого, аби/в/чому, бозна/чого

Б аби/хто, будь/на/кому, де/в/якому, будь/який

В який/небудь, будь/з/яким, аби/що, хто/сь

Г ні/в/якому, аби/в/кого, хтозна/з/чим, де/з/ким

 

8. Помилка в написанні займенника допущена в рядку

А Ніхто не пам’ятав, щоб Олександр Петрович за будь-яких обставин змінив свою поважну ходу.

Б Тоді ми майже ні про що не встигли поговорити, бо лютий вітер, шугаючи в скелях, розносив слова.

В Люди кинулися знімати з машин казна-скільки хтозна- якого добра.

Г Уночі хтозна відчого хлипали двері, шелестіло сіно, щось перешіптувалося.

 

9. Помилка в написанні займенника допущена в рядку

А Краще мовчати, ніж аби-що казати.

Б Комусь мої слова можуть видатися недоречними, навіть смішними.

В Дівчина, здається, ні до кого не мала інтересу. Ні в які розмови вона не втручалася.

Г Нехай вихваляє тебе будь-хто чужий, а не твої губи.

 

10. Помилка в написанні займенника допущена в усіх рядках, ОКРІМ

А На чужині не ті люди, важко з ними жити, ні зким буде поплакати, ні поговорити

Б Хіба ж кого небудь ми опечалимо?

В День минув без будь яких пригод.

Г Твоя справедливість має перевищувати абияку несправедливість інших щодо тебе.

 

11. Помилка в написанні займенника допущена в усіх рядках, ОКРІМ

А Нехай я буду казна що, а не запорожець, коли сьогодні з нас один не дістане лицарської слави!

Б Щоб висловлювати свою думку про будь кого, треба бути готовим сприйняти будь яку думку про себе.

В Дечому вчилися, то дещо й знаємо.

Г А той, хто чинить казна - що, не вболіває нізащо.

 

12. Помилку у вживанні особового займенника допущено в реченні

А Ласкавий легіт, але що в ньому, коли з пустелі віє він?

Б У нього дуже довге огудиння, яке повзло по всьому городі.

В Вони і віз би були з'їли, так ми на йому сиділи.

Г Одягла їх осінь у нову обнову.

61. Правопис неозначених і заперечних займенників

1. Усі займенники слід писати через дефіс у рядку

А чого/небудь, хтозна/що, будь/який, казна/хто

Б де/кому, аби/хто, де/кому, якого/небудь

В казна/чим, ні/якому, аби/когось, ні/чим

Г хтозна/чому, аби/якому, який/небудь, який/сь

 

2. Усі займенники слід писати через дефіс у рядку

А де/хто, аби/який, що/сь, будь/хто

Б аби/хто, хтозна/що, ні/що, ні/який

В ні/який, ні/чийого, аби/яким,

Г бозна/кому, будь/хто, казна/чого, що/небудь

 

3. Усі займенники слід писати через дефіс у рядку

А який/небудь, будь/хто, аби/хто, бозна/чому

Б хтозна/кому, казна/чим, кому/небудь, чого/небудь

В хтозна/чий, де/що, будь/що, ні/скільки

Г чий/небудь, ні/з/ким, будь/якого, де/котрий

 

4. Усі займенники слід писати разом у рядку

А аби/когось, ні/чим, ні/якому, де/чому

Б ні/перед/ким, аби/хто, де/кому, де/котрий

В ні/хто, чого/небудь, ні/що, де/кого

Г хтозна/кому, ні/чого, де/що, ні/який

5. Усі займенники слід писати разом у рядку

А аби/хто, де/кому, якого/небудь, де/в/кого

Б де/що, де/чому, де/який, аби/хто

В казна/якому, аби/що, де/кош, ні/що

Г будь/якого, аби/чий, ні/перед/ким, ні/хто

 

6. Усі займенники слід писати окремо в рядку

А де/який, хтозна/в/кого, ні/перед/ким, аби/кому

Б аби/з/ким, будь/у/кого, де/з/ким, де/в/чому

В аби/якому, бозна/з/ким, будь/з/яким, бозна/що

Г аби/з/ким, аби/чий, ні/в/кого, де/хто

 

7. Усі займенники слід писати окремо в рядку

А хто/сь, де/якого, аби/в/чому, бозна/чого

Б аби/хто, будь/на/кому, де/в/якому, будь/який

В який/небудь, будь/з/яким, аби/що, хто/сь

Г ні/в/якому, аби/в/кого, хтозна/з/чим, де/з/ким

 

8. Помилка в написанні займенника допущена в рядку

А Ніхто не пам’ятав, щоб Олександр Петрович за будь-яких обставин змінив свою поважну ходу.

Б Тоді ми майже ні про що не встигли поговорити, бо лютий вітер, шугаючи в скелях, розносив слова.

В Люди кинулися знімати з машин казна-скільки хтозна- якого добра.

Г Уночі хтозна відчого хлипали двері, шелестіло сіно, щось перешіптувалося.

 

9. Помилка в написанні займенника допущена в рядку

А Краще мовчати, ніж аби-що казати.

Б Комусь мої слова можуть видатися недоречними, навіть смішними.

В Дівчина, здається, ні до кого не мала інтересу. Ні в які розмови вона не втручалася.

Г Нехай вихваляє тебе будь-хто чужий, а не твої губи.

 

10. Помилка в написанні займенника допущена в усіх рядках, ОКРІМ

А На чужині не ті люди, важко з ними жити, ні зким буде поплакати, ні поговорити

Б Хіба ж кого небудь ми опечалимо?

В День минув без будь яких пригод.

Г Твоя справедливість має перевищувати абияку несправедливість інших щодо тебе.

 

11. Помилка в написанні займенника допущена в усіх рядках, ОКРІМ

А Нехай я буду казна що, а не запорожець, коли сьогодні з нас один не дістане лицарської слави!

Б Щоб висловлювати свою думку про будь кого, треба бути готовим сприйняти будь яку думку про себе.

В Дечому вчилися, то дещо й знаємо.

Г А той, хто чинить казна - що, не вболіває нізащо.

 

12. Помилку у вживанні особового займенника допущено в реченні

А Ласкавий легіт, але що в ньому, коли з пустелі віє він?

Б У нього дуже довге огудиння, яке повзло по всьому городі.

В Вони і віз би були з'їли, так ми на йому сиділи.

Г Одягла їх осінь у нову обнову.

07.04.2022 Тема. Займенник як частина мови

Домашнє завдання:с.157 -160 - опрацювати теоретичний матеріал, с 161 - виконати тест 1-24

 

04.-05.2022 Тема. Особливостві вживання іменників із числівниками.  Уживання числівників на позначення часу.

Домашнє завдання: опрацювати теоретичний матеріал на с.152,155, виконати тест на с.155 ( 37-48)

 

21-22.03. Прикметник як частина мови

Домашнє завдання: опрацювати теоретичний матеріал на с. 135-137, виконати вправу 3, текст 1-12 (підручник ЗНО)

10.02.2022. Тема. Правопис складних слів.

Домашнє завдання: опрацювати теоретичний  матеріал в зощиті, виконати вправу

07.02.2022 Тема. Розвиток зв'язного мовлення. Монологічне висловлювання

Домашнє завдання: написати в окремих зошитах висловлення на тему "Чи загрожує цивілізація(глобалізація) людству?"  ( приклад з літератури - новела М. Коцюбинського «Intermezzo»)

Тема.Словотвір. Способи словотвору.

Домашнє завдання:  виконати тести

41. Спільнокореневі слова й форми того самого слова

1. Усі слова спільнокореневі

А просити, просо, просихати, просто

Б подорожник, придорожній, дорогий, дорога

В осанна, санки, осад, садок

Г коса, косити, закосичитися, косовиця

 

2. Форми слова в рядку

А калина, калиною, калини, калинонька

Б калина, калинка, калиновий, калинці

В калиною, калини, калинами, на калинах

Г калиновими, калинами, калинові, калинового

 

3. Слова мрія, мріяти, замріяний, мрійник – це

А форми одного й того самого слова

Б спільнокореневі слова

В синоніми

Г омоніми

 

4. Позначте рядок, у якому всі слова спільнокореневі

А сон, сонний, сонце, сонячний

Б могутній, допомагати, допомогло, допомога

В сад, садок, садівник, садити

Г вода, водою, на воді, водами

 

5. Форми слова подано у рядку

А дружні, дружня, дружніми

Б розум, роздум, розпис

В сливовий, слива, сливами

Г червоний, червоненький, червоніти

 

6. Не є спільнокореневими слова у рядку

А дубочок, дубовий, дуби

Б свіженький, свіжий, освіжитися

В пшениця, пшеничний, пшениченька

Г маленький, маленького, маленьким

 

7. Укажіть рядок, у якому є зайве слово

А боляче, больовий, більший

Б рука, заручини, заручник

В славетний, славний, славити

Г нігтик, ніготь, нігтьовий

 

8. Кожне слово має закінчення

А перо, дубок, бюро

Б автомобіль, зерно, коваль

В канапе, крило, борода

Г серце, желе, кущ

 

 

 

 

 

9. Установіть відповідність між словом і його морфемним складом

 

1 зірка

2 літстудія

3 визначати

4 високо

 

А корінь, суфікс, закінчення

Б корінь, суфікс, суфікс

В корінь, корінь, закінчення

Г префікс, корінь, суфікс, суфікс

Д префікс, корінь, суфікс, закінчення

 

 

10. Установіть відповідність між словами та наявністю певних морфем у їхньому складі

 

1 голодувати

2 недовіра

3 пароплав


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора